Sunday, January 13, 2008

Candan ERCETIN - Oyalama artik

Duration: 04:36 minutes
Upload Time: 2007-11-20 13:24:43
User: simarikmuzik
:::: Favorites
:::: Top Videos of Day
Description:

ve ayrıldık.. ne varsa sildik herşeyi o kadar özgür bir o kadar yalnız kaldık başarırız zannettik başardıkça yarım kaldık ne üzülür ne sevinir ama oyalanır olduk ne üzülür ne sevinir yazık oyalanır olduk... asla istemem oyalanmak istemem suçlanacaksak eger biraz sen biraz ben avunulur mu her zaman hayat arsız bir işkence ne üzülür ne sevinir ama oyalanır olduk ne üzülür ne sevinir yazık oyalanır olduk... vallahi görmedim mutlu birgün görmedim ama sorarsan yine bugünden iyiydim insana insan gerek, evet geç olsa da bak öğrendim üzülürüz seviniriz ama oyalama artık üzülürüz seviniriz yazık oyalama artık... üzülürüz..hayat oyalama artık.. seviniriz..kader oyalama artık..

Comments


Other Video Blog Entries

George W Bush endorses Hillary Clinton/John Edwards responds
Whiskey Song
apple weather - me and my wenis live @ emerald theater
Youtube
Vlog #1
'Twas The Night Before Iowa
The Birthday Song
soulja boy 4 lyfe!
08. Xing Fu Guo Zi - Rainie Yang
Colin Farrell at the Venice film fest
SHIFT documentary : Recording the SHIFT Soundtrack
carmen electra apunto de tener un orgasmo uff
BLACK WIDOW TRAILERS 2
Debris
poison what i like about you
3 FARMS MUSIC FESTIVAL
Neverending Party at Bottom of the Hill (part 06)
Life Goes On
voicemail from ron
ARLENE'S GROCERY PICTURE SHOW 2005


 

No comments: